Inloggen

  • Home
  • ResultNavigator
  • Blog
  • Aan de slag

Blog

  • Volg ons op Twitter
  • Contact

Wanneer ben je een klant?

Datum: 21 april 2017

Klanten, klantgericht, klantanalyse. Maar wat is eigenlijk een klant? Wanneer ben je klant? En dan dus ook; wanneer ben je géén klant?

Op het internet tref je veelal als als definitie voor een klant: “iemand die je een factuur hebt gestuurd”. Dat is nogal gericht op alleen omzet en op de korte termijn.

Het gaat om loyaliteit en toegevoegde waarde. Loyaliteit betekent dat een klant kiest voor jou, en jij voor de klant. De klant betaalt jou en jij levert kennis en kunde.  De toegevoegde waarde is duidelijk.

Een klant die anders vindt mag natuurlijk altijd verder kijken.

Twitter
LinkedIn
Rob Duijn
Rob blogt over zaken die hij tegenkomt of die hem bezighouden. Elke blog is daarvan een beknopte weergave in maximaal 100 woorden. Reageren kan op de LinkedIn pagina van ResultPartners.
← We hebben alleen totaalrelaties (vorig bericht)
(volgend bericht) Het ResultNavigator Dashboard →

Laatste tweets

  • Rob Duijn
    Een geweldige serie, mooie interviews, dank @winfriedbaijens #hetwaterkomt
    7 uur geleden

  • Rob Duijn
    @petervmill @hanssepansie Eerste IBM PC met MS-DOS was in 1981 dacht ik.
    11 uur geleden

  • Laatste blogs

    • Het ResultNavigator Dashboard28 april 2017
    • Wanneer ben je een klant?21 april 2017

    Archief

    • april 2017 (4)
    • maart 2017 (4)
    • februari 2017 (5)
    • januari 2017 (3)
    • december 2016 (5)
    • november 2016 (4)
    • oktober 2016 (7)
    • september 2016 (9)
    • augustus 2016 (2)

    Contact

    • Consultancy
    • Contact
    • Support
    • Workshops

    ResultNavigator

    • Dataopslag
    • Veelgestelde vragen

    ResultPartners

    • Algemene voorwaarden
    • Over ResultPartners
    • Disclaimer & Cookies
    • Privacy & Geheimhouding
    © ResultNavigator is een initiatief van ResultPartners
    • Volg ons op Twitter
    • Contact