Inloggen

  • Home
  • ResultNavigator
  • Blog
  • Aan de slag

Blog

  • Volg ons op Twitter
  • Contact

En wat is een polis?

Datum: 28 oktober 2016

Ik heb echt meer polissen, klopt dat dashboard wel? Een terugkerende opmerking als we een klantanalyse uitvoeren. In de beleving van veel ondernemers is het aantal polissen veel groter dan uit de analyse blijkt. Duidelijk, dat kan niet kloppen.   

Maar wat is een polis? In mijn vorige bedrijf had een collega een document van ruim zeventig pagina’s opgesteld, inclusief complexe beslismatrix. Om te bepalen wat een polis is. We waren diep onder de indruk.

Ook die collega met vijfendertig jaar ervaring. Een echte Rotterdammer. Voor hem was een polis een polis als die op “lopend” stond. Dat vonden wij ook.

Twitter
LinkedIn
Rob Duijn
Rob blogt over zaken die hij tegenkomt of die hem bezighouden. Elke blog is daarvan een beknopte weergave in maximaal 100 woorden. Reageren kan op de LinkedIn pagina van ResultPartners.
← Wat is een klant? (vorig bericht)
(volgend bericht) Datakwaliteit. Groot belang. →

Laatste tweets

Laatste blogs

  • Het ResultNavigator Dashboard28 april 2017
  • Wanneer ben je een klant?21 april 2017

Archief

  • april 2017 (4)
  • maart 2017 (4)
  • februari 2017 (5)
  • januari 2017 (3)
  • december 2016 (5)
  • november 2016 (4)
  • oktober 2016 (7)
  • september 2016 (9)
  • augustus 2016 (2)

Contact

  • Consultancy
  • Contact
  • Support
  • Workshops

ResultNavigator

  • Dataopslag
  • Veelgestelde vragen

ResultPartners

  • Algemene voorwaarden
  • Over ResultPartners
  • Disclaimer & Cookies
  • Privacy & Geheimhouding
© ResultNavigator is een initiatief van ResultPartners
  • Volg ons op Twitter
  • Contact