Inloggen

  • Home
  • ResultNavigator
  • Blog
  • Aan de slag

Blog

  • Volg ons op Twitter
  • Contact

Klantanalyse. Waarom?

Datum: 30 augustus 2016

Klantanalyse. Het klinkt nogal “corporate”. MKB ondernemers zijn vooral druk om de dag door te komen. Bezig de waan te overleven.

En dan die terminologie. Big Data. Business Intelligence. Data Warehousing. Data Visualisation. Mooi, maar waar gaat het nu precies om? Dat je je klanten echt kent. Weten wie je goede klanten zijn en je minder goede. Hoe je portefeuille is opgebouwd. Leeftijd. Provisie. Loyaliteit. En meer.

Dat wat elke ondernemer weet of zou moeten weten. Het gaat om toegevoegde waarde. Van jou voor de klant én van de klant voor jou. En dat noemen we klantgericht ondernemen.

Twitter
LinkedIn
Rob Duijn
Rob blogt over zaken die hij tegenkomt of die hem bezighouden. Elke blog is daarvan een beknopte weergave in maximaal 100 woorden. Reageren kan op de LinkedIn pagina van ResultPartners.
← Rob blogt. (vorig bericht)
(volgend bericht) Klantgericht ondernemen. Hoe starten? →

Laatste tweets

Laatste blogs

  • Het ResultNavigator Dashboard28 april 2017
  • Wanneer ben je een klant?21 april 2017

Archief

  • april 2017 (4)
  • maart 2017 (4)
  • februari 2017 (5)
  • januari 2017 (3)
  • december 2016 (5)
  • november 2016 (4)
  • oktober 2016 (7)
  • september 2016 (9)
  • augustus 2016 (2)

Contact

  • Consultancy
  • Contact
  • Support
  • Workshops

ResultNavigator

  • Dataopslag
  • Veelgestelde vragen

ResultPartners

  • Algemene voorwaarden
  • Over ResultPartners
  • Disclaimer & Cookies
  • Privacy & Geheimhouding
© ResultNavigator is een initiatief van ResultPartners
  • Volg ons op Twitter
  • Contact